728x90

петък, 22 май 2009 г.

Фюсун недоволна от "1001 нощи"

37-годишната Йонджа Джефхер има възлова роля в "1001 нощи"

Актрисата Йонджа Джефхер се оплаква от ролята си в "1001 нощи" във форума към официалния сайт на сериала.37-годишната звезда недоволства,че сценаристите,режисьорите и продуцентите на поредицата са превърнали героинята и в убийца.

В един от епизодите на третия сезон Фюсун отнема живота на любовника си.Етървата на Шехерезад прибягва до този ход,защото художникът,с когото е имала вземане-даване,и пречи да се събере със съпруга и.

"И за много добра актриса е трудно да изиграе убийца".Винаги съм се надявала,че на мен това няма да ми се налага.Та аз съм майка!Синът ми Али Дениз е още бебе!Нямате представа колко ми костваше епизодът с убийството.В един момент галех детето си по русата главичка,а час по-късно трябваше да отнема човешки живот!",жалва се звездата.

Йонджа е родена на 6 юли 1972-ра в град Мардин.Баща и е известен актьор,а майка и-начална учителка.Преди 6 години хубавицата се ожени за дизайнер по вътрешно обзавеждане.Съпругът и отговаря за декорите и подредбата на мебелите в най-хитовите турски филми.

Третият сезон на "1001 нощи"стартира по Нова телевизия в понеделник,25.05.2009 г.Основната роля в епизодите сега има-Еда-жената,поставила отрова в чая на Шехерезад в деня на сватбата и.Омразата и към младоженката е огромна и тя е твърдо решена да я унищожи.В коварния си план да навреди на Шехерезад Еда въвлича и Керем,а заплита и куп интриги.

В новите серии всички главни герои разбират,че Шехерезад е спала с Онур за пари.Разстроена,тя заминава в провинцията със сина си.Идеята и е да започне живота си отначало и дори да си намери друг съпруг.

Портал турция

New: Pro Turkey in Diaspora !

New: Pro Turkey in Diaspora !
New: Pro Turkey in Diaspora !