728x90

понеделник, 3 август 2009 г.

Керем от "Binbir gece"/"1001 нощ" скаран с роднините си !

Тарду Флордун е в обтегнати отношения с леля си и братовчедите си .

Изпълняващият ролята на Керем в "1001 нощ" Тарду Флордун е скаран с роднините си.Актьорът от години не си говори с леля си и братовчедите си.Кризата в отношенията им възникнала заради спор за имот в азиатската част на Турция.

Майката на Флордун и леля му Ажда притежават наследствена триетажна къща,която и до днес не може да бъде поделена.На първия етаж в сградата има дюкяни,а на втория и третия етаж са жилищните помещения.Постройката е паметник на културата.

"Леля ми и децата и искат да получат третия етаж,до който се стига по вътрешна вита стълба,минаваща през дневната на втория.Аз обаче не съм съгласен.Не желая постоянно из хола ми да сноват други хора.Предложих да теглим чоп за етажите,но роднините ми не са съгласни.Искат аз да отстъпя.Ситуацията е патова",разкрива Тарду в разговор със свои фенове,проведен в официалния интернет сайт на "1001 нощ".

България Таймс

New: Pro Turkey in Diaspora !

New: Pro Turkey in Diaspora !
New: Pro Turkey in Diaspora !