728x90

петък, 13 март 2009 г.

Баща тиранин тормозел Шехерезад

"Татко ме караше да ми целувам ръка след всяка баня",жалва се красивата актриса Бергюзар Корел

Същински диктатор бил бащата на звездата от турския сериал "1001 нощи" Бергюзар Корел.Таткото Таню Корел вече не е между живите,но красивата брюнетка още дълго ще помни как я е тормозел в тинейджърските и години.Хубавицата никога не е одобрявала авторитарните възпитателни методи на своя родител,но и не е преставала да го обича.Дори и сега,когато разказва в интервюта за покойния си баща,говори за него с тотло чувство.

Приживе Таню Корел също бил артист.При това доста известен в Турция.Авторитарният мюсюлманин не искал дъщеря му Бергюзар да го наследи в професията му и всячески се опитвал да отреже актьорските и мераци.Настоявал щерка му да следва икономика в родния Истанбул.Тя обаче се запънала:"Ще уча бизнес само ако ме пуснеш в друг град.Така ще съм самостоятелна и няма да съм ти под ръка през цялото време.В противен случай се записвам в театралното училище!"В крайна сметка баща и дъщеря стигнали до компромис.Таню склонил Бергюзар да учи за актриса,но при условие,че си остане в Истанбул.Така тъмнокосата красавица попаднала в тетралния факултет на университета "Мимар Синан".

Старият Корел тормозел щерка си със строгите си изисквания още от най-ранната и детска възраст.След всяка баня например я карал да му целува ръка.Позволявал и да се храни само в точно определени часове от денонощието и рядко я пускал да си играе с връстниците и.

Когато девойката пораснала и се разхубавила,Таню започнал да я ревнува от мъжете.Щом някой младеж я погледнел в очите,вдигал луд скандал."Случвало се е в ресторант сервитьорът неволно да ме докосне.Тогава възникваше страшен проблем.Баща ми почервеняваше от яд.Превръщаше се в разгневен бик",спомня си Бергюзар.

Нейна майка е популярната през 70-те години на миналия век турска актриса Хюлия Даркан.Звездата от "1001 нощи" има сестра ,която е 5-години по-възрастна от нея.Каката е омъжена и живее в Щатите.

Портал Турция

New: Pro Turkey in Diaspora !

New: Pro Turkey in Diaspora !
New: Pro Turkey in Diaspora !