728x90

петък, 20 март 2009 г.

Шехерезад имала проблем с килограмите

"Като дете бях ту много дебела,ту много слаба като щека",твърди красивата турска актриса Бергузар Корел

Изпълнителката на главната роля в турския сериал "1001 нощи" Бергюзар Корел имала проблеми с теглото си до навършване на пълнолетие." Като тийнейджърка бъдещата Шехерезад ту сваляла килограми,ти ги качвала наново.
"Била съм и много дебела,и слаба като щека.В онзи период,средно положение при мен нямаше",твърди тв звездата в свое интервю.

Бергюзар се е родила огромно бебе-близо 5 килограма.До четвъртата си година приличала на лоена топка.После изведнъж започнала да слабее.Когато тръгнала на училище,била вече кожа и кости.Връстниците и постоянно и се подигравали и я наричали "кльощава"."В 4-5 клас отново напълнях и станах тромава.Няколко години по-късно ръцете и краката ми започнаха да се издължават.Стана така,че имах тънки крайници и дебел торс.Отвратителна гледка.Бях убедена,че момчетата никога няма да ме харесват.,разправя Бергюзар.Тя се превърнала в красавица едва през последната си година в гимназията.За разхубавяването и помогнали спортните занимания.

Девойката тренирала усилено волейбол,карала кънки и ходела на курсове по танци.Малцина знаят,че преди няколко години Корел едва не се отказала от актьорството.Щом се дипломирала в театралното училище в Истанбул,тръгнала да си търси работа по специалността.

Никой от режисьорите на филми и сериали обаче не желаел да я наеме."Не ставаш.Трябва ни някоя с по-интересно излъчване",казвали и кинаджиите.Бергюзар загубила увереност в себе си и решила да смени професията си.Било и все едно какво ще работи.-готова била дори да продава цветя.И точно когато преглеждала обявите за работа в някакъв вестник,телефонът и звъннал.Обаждал се продуцентът на филма "Долината на вълците".Той и предложил роля и хубавицата без замисляне приела.От този момент нататък кариерата и тръгнала само нагоре.

Родителите на Бергюзар също са известни актьори.Те обаче никога не са ходатайствали за щерка си пред свои колеги от киното.

"Мама и татко виждаха колко ми е трудно,но не направиха нищо,за да ми помогнат в онзи тежък за мен момент.

И двамата много мразеха връзкарството и искаха да постигна успехи само с таланта си",твърди 27-годишната звезда.
-----------------------------------------------
НИКОГА НЕ СЕ ОТКАЗВАЙТЕ ОТ МЕЧТИТЕ СИ!ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО!

New: Pro Turkey in Diaspora !

New: Pro Turkey in Diaspora !
New: Pro Turkey in Diaspora !